Bugleminannesi28 kızım 5 aylıkken taktırdım. Aile planlaması bölümü var Sağlık ocaklarında ama bünyem saglık Ocağında var mı bilmiyorum.Adetin 3. Günü taktırdım taktıktan sonrasında kanama olur dediler ama bende hiç olmadı extra, biraz canım yandı. Ama adet döngüm 5 iken 7-8 güne uzadı bu ay 6 günde bitti ama 2 aydır daha düzenli kanamam.
Taktıktan 1 ay sonra kontrole çağırdılar adet bitiminde temiz gelinmesini gerektiğini söyledi . Ben 6 ay geçtikten sonra bir de kadın doğum doktoruna gittim gayet iyi yerleştiğini sıkıntı yaratmayacağını söyledi . Senede 1 kez de kontrole gidilmeyeliymiş. Bel ağrım arttı özellikle regli döneminde çok oluyor , ben bunu spinal anesteziye de bağlıyorum çünkü olabiliyormuş genelinde.
Suana kadar bir sıkıntım olmadı.