6.5 aylın oğlum sürekli emerken ısırıyor bazen istemsiz bir şekilde bağırıyorum korkuyor ısırdığında bunun yanlış olduğunu anlasın diye bir şeyler yapmaya çalışıyorum ama fayda etmiyor öneriniz var mı şu an sadece alt dişler çıktı üst dişlerin yeri belli oldu bi aya kalmaz onlar da çıkar öneriniz var mı tecrübeli anneler