Gerçekten artık yoruldum 6 aylık 3 uyku yapıyor gündüz maksimum 15 20 dkyı geçmiyor sürekli uykusu var ama uyumuyor uyku damlası falan vermek istemedim hadi beni boşver ama kendisi için de iyi değil bu uykusuzluk bu tarz spreyler kullanan memnun olan var mı ?
