2 aylık bebeğim gündüz neredeyse hiç uyumuyor denecek kadar az uyuyor ama gece uykusu güzel normal mi uyuyor dalıyor ama yarım saat geçmeden geri uyanıyor yada emerken uyuyor yatağa bırakınca hemen uyanıyor bilmediğim için korkuyorum da açıkçası normal mi böyle olması