kızlar emziriyorum ama ilk ve son süt olayını anlamış değilim bazen cukcuk emiyor maşallah geliyor ama sonradan dura dura yavaş yavaş sanki boşboş çekiyormuş gibi geliyo emzik niyetine kullanıyor sanki bezimiz 7 8 oluyor prima kullanıyorum bazen tam dolu ağır oluyor bazen yarısındsn biraz daha fazla mavilik oluyor öyle böyle 7 8 değişiyorum bu çocuk doyuyor mu sizce 2 aylık olmamıza 3 gün var