Merhabalar
8 yıldır aynı şirkette calısıyorum bebeğim olduğu için işten ayrılıcam fakat sirket kurumsal bir sirket ve cıkarmayacagı in tazminatımı alamayacagım en azından işsizlik maaşı almak için istifa yazıdıgım gibi sigorta girşi yapacagım birkaç ay ödeyeceğim ve çıkış gösterecekler fakat doğuö izninden döndüğüm için işsizlik maaşı alabilir miyim bazı yerlerde alabilir yazıyor fakat bazı yerlerde son 4 ay raporu olmaması lazım yazıyor bilgisi olan varmıdır