Balbocegiiiiii benim 5 tane arkadaşım devlette taktırdı biri 5 sene oldu biri 4 sene taktırdı sonra cikarttirdi hamile kaldı doğurduktan sonra tekrar taktırdı 1 yıl oldu diğerleri de bir kaç ay oldu hepsi memnun açıkçası ben bir spiral için özele gidipte para veremem sonucta hepsi aynı şekilde takıyor kendi kızımı dogurdugum doktora taktiracam işinde iyi zaten 2 dk lik bir işlem devlette ücretsiz varken bunun için özele para vermek hiç mantıklı gelmiyor bana tabi siz bilirsiniz çok çok fazla bir ücret