Sevdabuyuk Merhabalar. Bir konuda fikrinizi almak istiyorum. Eltimin oğlu bu yıl anaokuluna gitti ama kendini hiç geliştirmedi öğretmeni de bir yıl daha gelsin seneye birinci sınıfa başlasın demiş. Onlarda kararsız kaldılar sizce ne yapmalılar.
Ogulluana Sevdabuyuk öğretmeni tekrar anaokulu diyorsa ona guvensinler en iyi kararı o verir demekki hazır değil cocuk
aybikreis Sevdabuyuk Anaokulunda başarı göstermeyen 1.sınıfta da göstermez ki 1.sınıf anne babalar için en zorlayıcı zaman. Tekrarlamalı mutlaka
maysa-19 Sevdabuyuk ben e anaokulu çünkü öğretmen böyle dediyce birinci sınıfta o çocuk çok zorlanır ve biraz denerler ve onlar derler uyum sağlayamadı anasınıfı tekrar gitsin diye o zamanda hevesi kirilir sogur
hunilimomm Sevdabuyuk kesinlikle anaokula geri dönmeli ben de çocuk gelişimi okudum bizimde bı öğrencimiz vardı dinlemedi ailesi birinci sınıfa vermişler geri geldi cunki başarılı olamadı