Kızlar merhaba, kızım 5 buçuk aylık daha önce verem aşısının yeri kıpkırmızı olup baya kabarmıştı, sürekli kabuklanıp kalkıyordu. Son bir kaç gündür orda beyaz sarı iltihap oluştu sanki patladı patlayacak. Bugün aile sağlığına götürdüm hemşireler bişey olmaz dedi ama doktor krem yazdı. Daha önce başına gelen var mı patlayınca ne yaptınız acaba ?