Kardelen07 benim kızımda da var antibiyotik içti bitmek üzere geçemdi. Tesadüfen ben de de olduğunu farkettim. Dün arkdaşıma bahsettim o da kendi boynuna bakınca bende de var dedi. Hatta ben de baktım dokundum. Demekki aslında çoğu insanda var. Bizde şaşırdık. Ben kızımda olmasa böyle bişey farketmezdim.