hgmr15 ben de tekrar eden apse sebebiyle dişimi çektirmek zorunda olduğum için aug 1000 kullandım. hem diş doktorum, hem çocuk doktorum hem de doktor arkadaşım emzirebileceğimi söylediler. iltihabın kana karışma riski daha tehlikeli bebek açısından. ben gönül rahatlığıyla kullandım ama siz nasıl rahat edecekseniz onu yapın. geçmiş olsun.