Bebeğim sezeryanla Pazartesi günü dünyayaya geldi.Bugün bir haftalık oldu.Doğduğundan beri mememi tutup beni hiç ememedi.Sütümü sağıp vermeye ve mama takviyesi yaparak besliyorum.Mememi emzirmeye çalışırken ağlıyor ve tutsa bile ½ kez çekip bırakıyor.Göğüs ucu yapımdan kaynaklı olduğunu düşünüyorum ama hemşireler göğüs ucumun tutulabilir olduğunu bebeğimin damağına değmediği için çekmekte zorlandığını söylüyorlar.Tecrübeli annelerden yardım istiyorum 🙏