Kızlar merhaba oğlum 5 aylık oldu gazı yeni ye i çıkıyor. Son 15 gündür aşırı gazlı . Hayır anlamadım neden böyle . Siz neler yapıyorsunuz geçmesi için ? Büşra eğer ki çok aşırı gazlı. Uyku haram olmuş artık bize . Ne yapsam bilemeidm. Masaj yapsam boş damla veriyorum boş lütfen yardımcı olun