Artık o kadar çok sıkıldım ki doğum yapalı şurada ne oldu herkes bir şey söylüyor bebeğim kolay gaz cıkaran bir bebek değil kimi diyor sütün gaz yapıyor gaz damlası kullanıyorum probiyotik kullanıyorum bana kalırsa ilk zamanlardaki gibi değil gaz problemi çocuğumun ama arada arada böyle gaz problemi çekip ağlayan bir bebek Bugün de kuzenlerim geldi karnına elini dokundurup karnı sert gazı var diyip gaz masajı yaptı. Başladılar sütün gaz yapıyor şöyle böyle emziren annelerin neden bu kadar sütüne laf ediliyor anlamıyorum. Gaz problemine çözüm bulabilen var mı