Kızlar bebeğim kabız oldu. Kaka yaptken su içinde kalıyor ağlıyor. Zaten benim yardımım olmadan kaka yapamıyor iki gündür. Ne yapayım var mı önerileriniz ? Sanki makat çatlağı oldu gibi bir de. Doktora götüreceğim ama bir iki gun takip etmek istiyorum belki doğal yöntemlerle geçer diye. Şunu yaptım çok iyi geldi dediğiniz bir sey var mı 😔