Arkadaşlar selam,
8 buçuk aylık bir oğlum var kendisi sağolsun hiç kucaktan inmiyor. Alın beni gezdirin diyor 🤣 haliyle bu yorucu olmaya başladı. Oyuncak falanda ilgisini çok çekmiyor biraz oynayıp tekrar kucak istiyor. Bu kucak sevdasından nasıl vazgeçiricem bilmyorum bırak ağlasın alma diyolar ama onada kıyamıyorum 😪 bu süreçte nasıl bir yol izlemem lazım ya da başka türlü nasıl oyalayabilirim bi akıl verin bana..