EAS duygularıma tercüman olmuşsunuz, bizde cumartesi günü başladık. Aynı şeyleri yaşıyorum ben alıp götürücem öyle yoksa hiç haber vermek yok direk altına yapıyor. Acaba dedim nerde yalnış yapıyorum ama galiba normal olan bu daha üçüncü günümüz herkes böyle böyle alışacağını söylüyor.
İnşallah en kısa sürede alışırlar diyelim🥰🥹