Zulsicey 17 günlük bebeğimin gazı zor cikiyor hatta bazen çıkmıyor bile sanırım. Her emzirmeden sonra dakikalarca uğraşıyoruz bazen çıkmıyor. İlla gegirmesi mi lazım rahatlaması için ve kolay çıkmasi için nasıl yöntemler var
beyzzsenturkk_ Zulsicey biz bacaklarını karnına itiyorduk ama 2 aylıktı tabi sizin bebeğiniz daha cok kücükmüs bilemedim