BebitomveAnnesi 2 ay 24 günlük bebeğime böbrek genişlemesi teşhisi konuldu başına böyle birşey gelen var mı? Varsa nasıl bir tedavi uygulandı yardımcı olursanız sevinirim.
esragoktugg BebitomveAnnesi merhaba bizimde var öncelikle neden genişlediğini buluyolar buldular mı sizde
Iki_pasa_annesi BebitomveAnnesi cnm bizim de var hamilelegimden beri 6mm di 2 ay kontrole gittiğimizde 3mm olmuş kuculuyo dedi doktor bidahki aya birazdaa düşerse sıkıntı yok demişti şuan 2 buçuk ayligiz
Sarpsmomm BebitomveAnnesi 6 mm var ama hiçbir sorun olmaz dedi doktor sünnetle düzeliyormuş bence sizde kafanıza takmayın
BebitomveAnnesi Yok hayır bugün teşhis koydular bize, ateşli idrar yolu enfeksiyonu geçirdi. Bugün ultrasonda belli oldu böbrek genişlemesi olduğu taburcu olduktan sonra radyolojiden randevu vercekler ona göre bulacaklarını söylediler
Seymaaaaaaaaaaaaaa BebitomveAnnesi genişlemenin boyutu önemli benim oğlumda da var anne karnından beri şu an 55 günlük ameliyat kararı verildi bizim 18 mm ölçüldü
BebitomveAnnesi Çok geçmiş olsun şu an bizim 6 mm ameliyat demediler takip edeceğiz bir de en kısa zamanda sünnet ettirin idrar yolu enfeksiyonu tekrarlamasın dediler. Fakültede idrar yolu enfeksiyonundan yattığımız için herkes başka birşey söylüyor