PembePelikan neredeyse maaşımı kreşe vererek çocuğum sevsin gitsin diye düşündüm ama öyle olmuyormuş. ambalaj güzel içi boş. şikayetlerim şöyle ki öğretmenler çok genç ve deneyimsiz. daha ilk günden itibaren resim çizemiyor, çok hareketli, dikkat eksikliği var vb yorumlar yaptılar. çocuğunuz hareketliyse hiperaktivite mi var psikolog görsün, sakin ise otizm mi var psikyatr görsün… tek düze standart olacak hepsi, yoksa dışlanmaya mahkum. emek veren, çocukları bütünleştiren, değer veren bir kurum değil. en son çocuğum yüzme dersinde arkadaşlarıyla itişip kakıştığı için, yüzme dersine katılmasın denilerek ceza verildi. çocuklar 3 4 yaşında bu arada. havuz var binicilik var diye kayıt aşamasında güzel pazarlıyorlar ama ne tedbir alabiliyorlar ne bunları uygulayabiliyorlar. benim ilk deneyimim böyle olumsuz geçti, şimdi mahallede evime yakın, en önemlisi öğretmenin öğretmen gibi olduğu bir yer bakacağım.