Deryaaa Mrh arkadaslar bn bebwgımı sunnet yaptrmak ıstıyrum ama korkuyrum 16 aylık oldu cok aglıyomus faln ama bıan oncede kurtulmak ıatıyrum napmalıyım😔
zahideege Deryaaa benimki 13 aylık bugun sünnet olduk canım hic korkulacak bişry yok inan genel anestezi altında olduk sadece mızmızlanıyor o kadar hareketlerinde falan hic sıkıntı yaşamadım şükür cok kolay oldu yarına hic bişeyi kalmaz diye düşünüyorum :)
Sedissimu zahideege bizde yarın olacağız Sedasyon vericekler yarı uyur uyanık olacak çok heyecanlıyım uyuyamıyorum hemen olsun bitsin
zahideege Sedissimu uyanırken ağladı biraz birde ilk idrarını yaparken onun dışında cok ağlaması olmadı canım bende cok korkuyodumm şükür bugun atlattık yarına daha iyi olur bir numara büyük bez aldım onun dışında bardak vs koymadım hiç sıkıntıda olmadı