bmmomss Biz bugün tatilden döndük döndüğüm yeri çok beğendim kadının hemen yan tarafta da daha kalabalık aileler içinde villası var. Ağustos 25 inden sonra boş bir yer buldum Sapanca tarafında burası. Sizce çok mu esintili geçer ?