Zeynepinnannesii26 merhaba, ben kızım 3 aylıktan itibaren tatillere gidiyorum sık sık, arada hastalandığı da oldu tabi ama evden çıkmasam da oluyor engelleyemiyorum. Ben acil durum için ateş düşürücü vs yanıma her türlü ilacı alıyorum kafam rahat oluyor. Denizi kesin sever bizimki çok mutluydu, kıyıda da oturdu oyalandı baya. Ben de şişme havuz alıp içine oyuncaklarını atıyodum, emeklemek istediği zaman bir örtü yayıp çimlere falan koyuyordum zaman güzel geçiyordu🤩