noluyasanagenemiros Ben evolvia kullanıyorum bugüne kadar gaz ya da kabızlık hiç olmadı ondan önce de Bebelac kullandım inanılmaz kustu kızım 2 gün hastanede yattık o yüzden daha sonra aptamile geçtim o da alerji yaptı en son evolvia önerdi doktorumuz 1 ay civarıydı başladık gerçekten memnunum kızım sereverek içiyor ama tabi ki bebekten bebeğe değişir