AselBebekveAnnesi Kızım çok fazla hasta oluyor daha doğrusu atesleniyor diye bugun enfeksiyon bölümüne baktırmaya gittik simdi e nabizdan sonuca baktım IGG düşük çıkmış bu ne demek oluyor sonuçları yarin göstereceğiz doktora ama biraz tedirgin oldum görünce
durukusunannesi_ AselBebekveAnnesi ıgg bağışıklığı gösteriyor diye biliyorum ben zaten sürekli hasta olur demişsiniz ondandır
fa_sena_y AselBebekveAnnesi merhaba. kızınız şuan nasıl? benim kızımda 9.aya girdiğinden beri hep 3 haftada bir ateşleniyor crp si yükseliyor. şuan 14 aylık.bizde immünolojiye gittik. İGg ve iGa değerleri düşük çıktı sadece. ona da bir şey denmedi. sizin kızınıza ne dediler ve düzeldi mi şimdi? 🙏🏻
AselBebekveAnnesi durukusunannesi_ aslında hasta değil de sürekli sebepsiz ateşi çıkıyor ve kanda crp hep yüksek en son çocuk doktoru bi enfeksiyon bölümüne götür dedi bugün götürdüm
durukusunannesi_ AselBebekveAnnesi doğrudur kanda enfeksiyon ateş yapar bağışıklığı da düşmüş inşallah sebebini bulup tedavi olur küçük kuzu geçmiş olsun
AselBebekveAnnesi fa_sena_y merhaba canm aynı hala değişen bisey yok her ay mutlaka bu sebepten dolayı antibiyotik kullanıyoruz şuan yine hasta hatta bizde götürdük immunoloji ve enfeksiyon bölümü bakti bisey yok dendi ama sebepsiz crp ayda bir yükseliyor ve atesleniyor