Shewolff ben özelde oldum devlette olan kimse memnun değildi benim burnum zaten estetikti oğlum burnumu kırdıktan sonra tekrar revizyon ameliyatı oldum arkadaşım ameliyattan sonra full yattı hasta moduna girdi çok morarıp şişti sakın hasta moduna girme kendini iyi hissettikçe kalk yürüyüş yap buz tut bol bol hastanede eldivenden buz yapıyorlar evde kullanmak için kendine jel buzlardan al o eldiven buzlar çok ağırlık yapıyor buruna baskı yapıyor canın acıyor aklıma gelenler bunlar şuanlık ❤️