Babybloom 1- anaokulu çocuğu ilgi isteyecek. Hastalık vs durumlarda zaten gitmek zorunda. Aklı sürekli dışarıda olan bir anne olacak. Bazı durumlarda çocuğu gelecek. Anaokulu çocuğu sürekli hasta da olacak. Ama sizin çocuklarınız da okul çocuğu ve istemsiz onlar da hasta olacak. Çocuğu eve getirse bile sizinkilerle yakın yaşta, daha iyi anlaşır çocuklarınız. Çocukların yakın yaşta olması daha taze tecrübeler de demek. Liseli ablalar çoğunlukla bakacaksa güzel.
2- erkek olan yerde çalışmak belki tanımadığı için tedirgin edebilir. Rahat davranmak istiyor olabilir. Zaten evde kimse çok durmayacakmış. Ama evin babasına da çalışan rahatsız oluyor eve gitme geç git vs denmez :) evin babasını kabullenmek zorunda.
3- direk eledim :) açıklamaya bile gerek yok.
4- Bırakacak yeri olmama ihtimali çok sık olacak gibi hissettim. 11 yaş çocuk birazcık büyümüş artık. Annesi yanında getirdiğinde dursun diye telefon verecektik belki eline. O yaş genelde telefona vs çok meraklı. Sizinkilerin de ilgisini çekebilir. Ayrıca bebekle oyun veya iletişimi reddeden yaşlara gelmiş. Eh biraz da cinsel kimliği farketme yaşı. Her çocukta farklı olsa da bir ihtimal tabii, 7 yaşındaki çocuğunuza iyi örnek olacağı gibi kötü örnek de olabilir. Akranı değil çünkü. Arada sırada çocuk kabul etsem de bu zaman haftada 3-4 e çıkarsa ben kabul edemezdim. 3 çocuk bakacak çünkü evde.
Hepsini birazda aceleyle ilk bakıştaki fikirlerimle değerlendirdim. Umarım en iyisi en aklınızın evde kalmayacağı kişiyi bulursunuz