Ceremua Merhaba kızlar 2. Doğumumu Başakşehir çam sakura da yapmayı düşünüyorum? Sezaryen olarak ilk doğumumda sezaryendi. Bu hastaneden memnun kaldınız mı ve önere bileceğiniz doktor var mı 🫶🏼
Ceremua miniktarantula ilk kızımı doğurdum hastane ve doktorumla gerçekleştirdim. Çam sakuradan bir kaç kötü yorum duyunca korkup vazgeçtim. Önemli olan ben ve bebeğimin sağlığı diye düşündüm