Aysegul___ Bi tanıdığı olan yokmu kızlar ya bir TIR İstanbuldan almanyaya 10 günde bile gelemedi ortada yok benim için değerli şeyler var şikayet ettim boş, aradık boş? Ne yapmam lazım????
NariNariKiminYari Aysegul___ almanyadan buraya Ptt kargo bazen bekletiyor 15 günü bulduğu da oluyor transfer süreci çok uzun sürüyor
Yaren Aysegul___ tanıdığım yok ama PTT kargo şehirler arası bile bir hafta on günde zor getiriyor kaldı ki Almanya ya daha uzun sürer
masumbiranne Aysegul___ Almanya uzak olduğu için 1 ayı buluyor ve birde o kargolar tek tek inceleniyo ilaç gibi bı madde varsa geri gidiyo
Aysegul___ NariNariKiminYari çok değişik ya gerçekten çok kötü çalışıyorlar toplam 1 ay olacak onun dışında da bekletildi
masumbiranne Yaren benim eşim PTT de çalışıyordu bölgeden bölgeye degiyisiyor cidden çok kargo geliyo ve tek elemandi düşünün tek adam günde 1,000 kargo yetismiyorki
Aysegul___ masumbiranne zaten kargoyu ailem verdiğinde didik didik inceleme yapmışlar Xr cihazı ile taranıyor diye biliyorum, yoksa 1 tır dolusu kutuyu nasıl baksınlar?
witcher Aysegul___ Tek tek bakılıyor canım içinde yasak madde varsa kargo oldugu gibi iade ediyor. Kabul edilirkende bakılmak zorunda bu memurun sorumluluğunda biri geldi uyusturucu koydu içine memurda soruşturma geçiriyor. Siz yapmazsınız ama başkaları neler koyup göndermek istiyor bilmiyorsunuz işte. Kargonuzun akibetine gelincede takip numarasından internetten bakabilirsiniz türkiyeden cıktıysa varış ülkesinin gümrüğünde kontrol icin bekliyor olabilir
masumbiranne Aysegul___ almazlar sırf az para gitsin diye maaliyet az olsun diye eşim okadar dedi bakın eleman alin diye eşim işten cikdi 3 eleman almışlar çok saçma bir sistem eşime maaliyet maaliyet deyip 3 işçi almak nasıl zihniyet