-Eraymoms- canım fıstıkları tereyağından biraz kavur,arkasından bir su bardağı irmiği ilave et.İrmiği kahverengi olup rengi dönecek şekilde on beş yirmi dk boyunca durmadan karıştırarak kavur.bu arada bir su bardağı süt,bir su bardağı su ve bir su bardağı şekeri karıştırıp ocağa koy.irmiklerin rengi döndükten sonra,serbette kaynaynca şerbeti kepçeyle ilave et yavaş yavaş.coss diye ses çıkar korkma durmadan karıştırarak pişir iyice çekene kadar.on beş yirmi dk
Sonra kapat ocağı üzerine havlu kağıt kapat ceksin.eşimle kendime bir su bardağı ölçüsünde yapıyorum kalabalıksak hepsini 1,5 su bardağı koyuyorum.afiyet olsun