Tecrübeli anneler lütfen yorum yapın vallahi ne yapacağım bilmiyorum. Ben bazen anneme gidiyorum bazen anneme bırakıyorum oğlumu çünkü disarda işlerim oluyor ticaret işiyle ilgilendiğim için. Ama tabiki herkesten çok ben ilgileniyorum evladimla elimden geldigince. Anneannesi ve dedesi vurmayı ogretmisler oğluma. Yani oğlum oyun zannediyor o vurdukça gülüyor bizimkiler o da şaka ve oyun zannetmiş gülüyor. Bir ortama girdiğimde arkadaşlarıma vuruyor çocuklarına vuruyor. Gülerek ama . Bu beni çok üzüyor kimseyle buluşmak istemiyorum. Son zamanlarda annemlere tepki gösterdim onlar da yapmadı ben de o vurunca ciddi durdum ve yaptığının yanlış olduğunu anlattım. Ne kadar anlayabilir bilmiyorum.. maşallah azalttı ama hala ara ara yapıyor. Ha mesela sinirlenince tırnak batırıyor ya da vuruyor. Çok çok nadir bunu 2-3 defa yapmıştır. Bu beni yine de üzüyor ben böyle cocuklara hiç haz etmiyordum kendi evladimda gördüm. Ne yapmam gerekiyor bilmiyorum.. çok üzgünüm.. lütfen yardımcı olur musunuz