rose123_ Merhaba guzel anneler normal dogum sonrasi iki ay düzenli adet gordum ama üçüncu ay on gün geçti yok test yaptım kandan baktırdım hamilelikte yok başına böyle gelen var mı adeti gelip sonra kesilen