Benim bebeğim 8 aylık ve bir haftayı geçkin aynı sorunu yaşıyorum. Bu dönemlerde bebeklerde ayrılık korkusu yaşanırmış o sebeple ağlayarak uyanma ve anneyi isteme durumu çok olurmuş. Ben uyandığında kucağıma alıyorum kokumu alıp sakinleşsin diye öyle tekrar uyutup yatağına geri koyuyorum. Bazende kendi yatağıma alıp yanına yatıp sarılıyorum öyle uyuyo . Bunu deneyebilirsin. Benimki bikaç kez uyanıyo böyle zor bir süreç ama geçici olduğunu söylüyorlar.