Hobbalayarim direk b12 damlası kullanabilirsin, oceanın var biz hem iğnesini olduk hemde arada kullanıyoruz, b12 eksikliğinden oğlumda tembellik vardı uzun süreli oturma yapmıyordu emekleme zaten yapmıyordu vs vs doktor mutlaka iğnesini önerdi, vücuda hiçbir zararı yok fazlası çişle atılacak dedi bizde yaptırdık hemen 130₺ gibi bir ücret ödedik