Deletedmom_109 bana sormamışsınız ama bayılarak yediğimiz bi tarif var en son evdeki bayatlamış bademlerle yaptım harika oldu 🤤 nefis yemekten copy paste edeyim
Malzemeler
150 gr tereyağı veya margarin
2 yumurta sarısı
1 çay bardağı pudra şekeri
2 yemek kaşığı su
1 çay kaşığı tarçın
Yarım paket kabartma tozu
1 paket vanilya
2 su bardağı un
1 çay bardağı damla çikolata
1 su bardağı iri dövülmüş fındık
1 yemek kaşığı kakao (yarısı için)
Hazırlanışı
Oda sıcaklığında olan tereyağı veya margarini yoğurma kabına alın diğer malzemeleri de ekleyip unu eleyerek azar azar ilave edip yumuşak bir hamur elde edin.
Çikolata ve fındığı da ekleyip yoğurun.
Dilerseniz hamurun yarısını ayırıp kakao ekleyebilirsiniz.
Elde ettiğiniz hamurları silindir şekil verip stres filme sarıp yarım saat buzdolabında bekletin.
Dolaptan çıkarıp bir parmak kalınlığında keserek dağılırsa elinizle düzeltip yağlı kağıt serili tepsiye dizin.
180 derece fırında 25 dakika pişirin.