Yetiyorsunuz bebeğinize merak etmeyin :) Çişli bez sayısı ve kilo alımı iyiyse sorun yoktur. Sık emmek isterse meme onun için sadece beslenme yeri değil bunu hatırlayın. Gaz için masajlar var onları yapabilirsiniz. En önemlisi bu bir süreç, 3-4 aydan sonra daha iyi anlaşacaksınız. Ben de zamanında çok sorgulamıştım, şimdi 6 aylık ve yetiyormuşum diyorum :)