BalAnne1 Bugun anaokuluna goturdum oglumu kis icin devlet anaokuluymus sabah 8 den oglen 12 ye kadar bakiyolarmis benim oglum 9 10 da kalkardi simdi kucucuk cocugu kisin kaldirmak nasil olacak hic bilmiyorum bi yandan sa sossyallessin istiyorum
Ozdmr06 BalAnne1 benim kızım 39 aylık belirli bir saati yok akşam yatarken ama sabah kesinlikle 7 buçuk dedimmi ayakta alışmış vücudu uykusuz da olsa en geç 7:40 alışır sırf paylaşmayı öğrensin diye gönderiyorum be çalışmıyorum
Senaaydin BalAnne1 çocuklar zaten 6 8 arası uyanır ki akşam da bence en geç 9 da uyuması gerekir onlar için en sağlıklısı bu erken uyuyan zaten erken kalkar ilerde hep kalkacak zaten demişsiniz kalkmasın istiyorsanız göndermeyin o zaman siz çıkarın parka vs bir yerlere
GezginPaNDa Sabah 10da kalkiyorsa gece geç yatıyor demek ki . Akşam erken yatıp sabah erken kalkacak. Çalışan annelerin çocukları belki 1 yaşından beri sabah 7 de kalkıyor sizinki de kalkar soru etmeyin . Erken kalkmak berekettir pozitif düşünün
BalAnne1 Ben calisan anne degilim suan ve daha kucuk bence zaten okul yasina gelince cok kalkacak diye dusunuyorum