2 gün sonra 4. Ayımıza giriyoruz, acaba ne zaman oturtmalıyım destekli? Daha erken mi?
Birde kızım gündüz reflü yatağında uyuyor, akşam uykusundada beşiğine yatırıyorum ama gece uyanınca geri beşiğinde uyumuyor yanıma alıyorum yine reflü yatağında uyuyor, eşimde gece uykusunda normal düz ve hafif sert yatakda sağlıklı olurmuş uyuması diyor bu doğru mu acaba? Reflü yatağı biraz yumuşak ama rampalı olunca kusturmuyor zaten çok kusan bebek değil ama mama içirip hemen yatırıyorum düz zemine yatırsam kusar mı acaba? Ben kanepede yatıyorum bebeğimide reflü yataksız düz kanepeye yatırsam yanıma o da mı sağlıksız olur ki? 🤷🏻♀️