Prensesim-0109 biz 7 aylıkken alt üst 4 dişimiz birden çıktı Şuan 15 aylık azılar fena şişler ama aşırı zor patlıyormuş doktor kontrolünde doktor demişti ki her bebek kendine özgü yani herkes aynı zamanda aynı şeyleri yapmaz yaşamaz ırsilik gen vs dedi ve unutmayın kıyaslama asla yapılmamalı sağlıklı olması temennimiz bende size herşey yolundaysa ne kadar geç gelirse o kadar kaliteli dişleri olacak diyorum ve unutmayın her bebek aynı değil yani bebeğinizin bünyesi neyi ne zaman isterse o zaman olur emin olun bi bakmışsınız dişleri sırasıyla gelmiş bunlar kafaya takılacak kadar önemsiz anın tadını çıkarın bebeğinizle 🫶🏻