eslemB10 Oğlum 4ay 15 günlük tetanil adında toz varmış onu kullana bilir miyim kaşıntı sanırım onu mahvediyor uyuyamıyor yada siz neler kullandınız
Nacafa eslemB10 tetagil kullandım baya iyi geliyor rahatlama saglıyor hemen. Ve sizin bebeğinize de kulanılır
CaninannesiCemre eslemB10 Bize tetagil iyi gelmedi,dişliğini buzdolabına koyuyorum çıkarıp veriyorum o çok rahatlıyor, bugün mesela aktara gittim ordaki kadın dedi ki karanfil yağı kullanabilirsiniz ben karanfil-zeytinyağını duymuştum.
eslemB10 CaninannesiCemre ya bebeğim daha tam oyuncakları yada başka şeyleri tutamıyor azına da götüremiyor niye bilmiyorum biraz geriden gidiyoruz o yüzden karanfil zeytinyağı bende duydum ama korkuyorum denemeye
Nacafa eslemB10 ya benim bebeğimde 3 ay civarı dişleri kaşınmaya başlayınca doktora sormuştum o kullanabilirsin demişti🫢