4 ay 15 günlüğüz cam biberonu bırakmak istiyorum çünkü kendi tutup çekiyor içmek istiyor düşürür diye bırakamıyorum sinirleniyor alıştırma biberonu dedikleri kulplu olanlarımı kullanıcak kulplu biberon çok alternatif yok alıştırma bardağı olarakmı geçiyor