Merhaba, ağır bir idrar yolu enfeksiyonu geçiriyorum. Üreme de mevcut. 50.000 kadar. Doktorum iğneli bir antibiyotik yazdı(Genta 80 mg) yalnız emzirmeyi kes dedi. Bende bu sürede mama vereceğim, çünkü birikmiş sütüm yok ve tedaviye acil başlanması gerekiyor. 5 gün kadar antibiyotiği kullanmam gerekiyor. Bugün mamaya başladım. 5 gün sonra göğsümü verdiğimde sizce alır mı? Reddeder mi? Önemli birşey olmasa bu tedaviye başlamayacaktım ama 3 aydır çekiyorum artık dayanılacak gibi değil sürekli yanma hali ne oturabiliyorum ne başka bir şey. Şimdi vicdan azabı gibi bir şey yaşamaya başladım. Bebeğimi sütten mecburen 5 gün ayıracağım. İnşallah 5 gün sonunda alır yine 😢