Kizim 7 aylik oldu. Bugune kadar hep emzirdim ancak ise donmem gerektiginden pompa ile sut sagmaya gectim. Kizim emerken sutumun geldigine eminim. Agzinda sut oluyor, kilo alimi iyi, bez sayisi iyi. Ancak pompaya asla sutum gelmiyor. Psikolojik olarak sanirim geriliyorum. Pompamin markasi “medela”. Aslinda guzel bir marka ama gogse oturan kismi bana cok sert geliyor.
Genel pompa ile sut sagimi icin tavsiyesi veya baska marka pompa tavsiyesi olan var mi?