Miracmmm Arkadaşlar bebeğim üç buçuk aylık geceleri sadece iki defa emziriyorum yeterli mi ? Çünkü bezi de iki defa değişiyor doymuyor mu acaba
adendr Miracmmm ben geceleri kaldırmıyorum doktorum bırak uyusun sende dinlen ki sütün olsun demişti acıktığı zaman kendi kendine uyanıyor. Eğer gögsümde ağrı hissedersem sütten dolayı o zaman kaldırıyorum onun dışında bırakıyorum uyusun
1Umut Oğlum 9 ay 20 günlük,biz gece de 2-3 defa hayalet beslenme yapıyoruz.Oğlum uyanmasa da ben alıp emzirip geri koyuyorum.