Merhaba önemli olan yürüteçte yurutecin boyunu ayarlamak çocuk parmak ucunda olmamalı öyle olursa yürümesini geciktirir, ben almamakta ısrar ettim ama eşim çok hevesliydi 7.ayda kullandık normalde 5-6. Aylarla başlanıyor. Evet oyalıyor ama ben tedirgin oldum düşer vs diye çocuğunuz uslu ise hiç almayın döküntü oluyor. 4.aydan sonra destekli oturmaya başlayabilir hekiminize de danısın tabi