Benim kızım sizinkinden büyük 15 aylık ama aynı şey 12 gündür cıvık yapıyor gayet normal yapıyordu önceden doktorumuz günde 4 ü geçmediği sürece önemli olmadığını söyledi bizim günde 1 yada 2 kere ama toparlayamadım bir türlü 4 azıyı aynı anda patlatıyor 2si çıktı 2 iş çıkmak üzere ona bağlı diye düşünüyoruz ama bizim rengi normal umarım bir an önce geçer sizin de ☺️