drk_brk Merhaba kızlar 🥰 45günlük anneyim ve bu benim ikinci Sezeryan doğumum ve malum Sezeryan fan sonra göbek kalıyor . Siz göbeğinizin gitmesi için neler yaptınız ? Sezeryan doğum yapan anneler ve bilgisi olan annelerim yardımcı olabilir misiniz 😌😊
Deletedmom_60 drk_brk benmde ikinci dogumun 7 sene arayla alt kisimda torba gibi kaldi ya hissetmiyorum bile 4 aylik olduk nasil gider bunlar ah ah sporda yapamam okdr yoruluyorum ki gun icinde hic vaktim halim yok
drk_brk Deletedmom_60 yanlış bilgi edinmeydiysem 5 ay sonra rahim kendini topluyormuş belki 5 ay sonrasında karnımız yok olucak. Hangimizin spor yapmaya vakti var ki
Hfzzynp drk_brk 8.aya girmiş biri olarak söylüyorum eski kiloma geri geldim ama göbek hala var sanki hamileyim 5 aylık çok kötü bi görüntü 😑
Deletedmom_60 drk_brk usten yok midem felan kalmadi ama alt kisim resmen sönmüş balon gibi illaki gidecek ama bazen cok moralimi bozuyo 1.70 boyum var 70 kg yim ama o gobek beni delirtiyo Hamileyken cok ilac serum kullandim 30 kg almistim 60 la hamile kaldim 90 la gittim doguma 🤣
drk_brk Hfzzynp benimki o kadar belli değil de ama yinede kötü bi görüntü giydiğin fln yakışmıyor. Korse fln kullandın mı pki
annems Hfzzynp benim de 6 ay oldu ama dediğiniz gibi göbek 5 aylık hamile gibi ve canımı çok sıkıyor bu durum.Sanki doktor içimde bir şeyler unutmuş diyorum .ilk doğum normal oldu göbeğim gitmişti .2.si sezeryan … Bu göbek olayı çok kötüymüş 😕
Hfzzynp drk_brk evet kullandım tabi ama uzun süre kullanamadım ve düzenli değildi buna şükrediyorum dediğin gibi kıyafet giyince yakışmıyor kendimi kötü hissediyorum