Merhabalar doğum yapalı 8 ay oldu bitti ben kilo aldım da aldım emzirmitorum da ama stresten ye ye ye şiştim. 93 kiloya ulaştım , şimdi diyorum diyete başlayayım ama diyetisyen fobim var.. acaba detoks vs ile başlayıp diyete mi geçsem ne etsem dertliyim kızlar dertleşelim