Erkekannesi_1 Normal doğum yaptım ilk hafta kontörle gittim dikişlerin iyi dendi ama ne zaman gelmem gerektiğini söylemedi çevremdeki herkes gitme gitmene gerek yok falan diyor bende gitmek istiyorum gitmeden ilişkiye girmek istemiyorum
tazeannis_ Erkekannesi_1 40ın çıktıktan sonra gitmelisin o zaman söylüyor zaten sorun yok ilişkiye girebilirsin vs gibisinden. Benim öyleydi yani 40tan sonra çağırmıştı baya toparlamıştı zaten
ikiprensannesi53_ Erkekannesi_1 ilk doğumda 9 gün sonra gittim bu dogumumda doktor 40 çıkınca gel dedi
Bugleminannesi28 Erkekannesi_1 valla ben 40 im çıkınca gittim bir daha da gitmedim o zaman toparlanmış dedi zaten
Bugleminannesi28 Erkekannesi_1 yok canım bana evrak vermişti bebeğin izlemi ve benim hangi gün geleceğim orda yazıyordu
iki_prens_annesi_ Erkekannesi_1 gitmek istiyorsanız içiniz rahat edecekse gidin ben iki normal doğum yaptım ikisinde de gitmedim
Erkekannesi_1 iki_prens_annesi_ eee nasıl anlıyorsun tam iyileştiğini yada ilişkiye girerken korkmadın mı
iki_prens_annesi_ Erkekannesi_1 ilk dogumumda çok korktum 3 ay köşe bucak kaçtım eşimden hatta ilkinde kanama hafif lekenme bile yaşamıştım ikincide korkmadım iyilestigimi de eşim dikiş olmadığını söyledi o şekilde iyide hissediyodum
Bugleminannesi28 Erkekannesi_1 her hastanede verilmiyor canım yani arkadaslarima verilmemiş mesela 40 in cikinca kontrole gitsen yeterli hem o zaman rahminin ne konumda olduğunu görür hem ilişki hakkında bilgi verir