Dolunaysd 9 aylıkken emeklemeye başladı. 10 aylıkken koltuklara tutunup yürüyordu. Tam olarak kendi kendine yürümesi 13 aylıkken oldu. Her bebeğin gelişimi farklı. Ben 9 aylıkken yürümüşüm annem hep oğlunda erken yürür belki diyordu 😀 sağlıklı gelişsinler iyi olsunlar her şeyin bir zamanı var. Yürüteç kullanmamaya özen gösterin ♥️